Kiszállítás

Kiszállítás

A termékek szállítási módja

Cégünk a megrendelt termékek kiszállítását  futárszolgálat végzi.

Kérjük, olyan címet adjon meg szállítási adatainál,

ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, a futár  értesítőt hagy, melyen szerepel,

hogy mikor kísérli meg újra a csomag kézbesítését.

A csomag ellenértékét kettő féle képpen egyenlítheti ki. Lehetősége van átvételkor fizetni a futárnak,

valamint előre is elutalhatja a pénzt,

a visszaigazoló e-mail-ben található számlaszámra. Erről a megrendelés feladásakor nyilatkozhat.

Szállítási költség

Utánvételes fizetés esetén:2000ft.

 

Előre utalás esetén:2000ft.

Szállítási határidők

Webáruházunk a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt kiszállítja. Amennyiben valamelyik

megrendelt termék hiánycikk, akkor

ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt erről. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az

adott terméket kihagyjuk a rendeléséből,

és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy később, bevárva a hiányzó termék(ek)et, egyben kézbesítjük.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követő 2 órán belül e-mailben az  ateszzsuzsa@gmail.com

címen mondhatja le minden

következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő

alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene

várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben rajtunk kívülálló okokból a rendelés teljesítése meghiúsul (pl.: nem kap értesítőt, nem reagál

az értesítőre, a szállítónk nem találja

meg a címet, senki nem nyit ajtót, stb.), az Ön kérésére a csomagot ismételten megkíséreljük kézbesíteni a

szállítási költség újbóli felszámításával.

Előfordulhat, hogy a csomagot többszöri alkalommal sem sikerül Önhöz eljuttatni. Ilyen esetben, áruházunk

fenntartja a jogot, hogy erre a névre és

címre a továbbiakban NE küldjön több csomagot.